Błąd "Hasło do skrzynki nie mogło zostać zresetowane"

Niniejszy błąd może być spowodowany przez wiele czynników. Poniżej znajduje się lista możliwych problemów.

1. Usługa e-mail dla domeny nie jest dostarczana przez Forpsi 
  • Jeśli nie jesteś pewny kto jest Twoim dostawcą usługi e-mail, skontaktuj się z administratorem domeny (postmaster), własnym działem IT, serwisem PC lub naszym Biurem Obsługi Klienta.
2. Adres e-mail jest nieprawidłowy
  • Sprawdź czy w adresie nie ma literówek oraz upewnij się, że wprowadzony adres e-mail istnieje.
3. Adres do resetu hasła nie został wprowadzony lub nie został zatwierdzony dla skrzynki e-mail

  • W tym przypadku hasło do skrzynki nie może zostać bezpośrednio zmienione.
  • Jeśli nie znasz hasła do skrzynki postmaster, skontaktuj się z administratorem domeny (postmaster), własnym działem IT lub serwisem PC i poproś o zmianę hasła. Dane kontaktowe do administratora powinny znajdować się we wiadomości powitalnej wysyłanej po utworzeniu skrzynki mailowej. Następnie wprowadź adres e-mail do odzyskiwania hasła zgodnie z poradnikiem w naszej Bazie Wiedzy.
4. Administrator domeny (postmaster) wyłączył możliwość resetowania hasła do skrzynki
  • Skontaktuj się z administratorem domeny (postmaster), własnym działem IT lub serwisem PC. Dane kontaktowe do administratora powinny znajdować się we wiadomości powitalnej wysyłanej po utworzeniu skrzynki mailowej.