Wiadomości e-mail nie są dostarczane na skrzynkę pocztową

Jeśli żadne e-maile nie docierają na Twoją skrzynkę pocztową, sprawdź następujące przypadki zanim skontaktujesz się z naszym wsparciem. 

1. Rekordy DNS - rekord MX
  • Domena musi mieć ustawiony rekord MX o wartości mxavas.forpsi.com, aby maile trafiały na skrzynkę na naszym serwerze pocztowym. Możesz sprawdzić rekord MX swojej domeny przez stronę mxtoolbox.com. Jak ustawić rekord MX opisano w artykule Dodanie nowego rekordu MX.
 2. Przekazywanie wiadomości  
  • W poczcie internetowej możesz ustawić przekazywanie wszystkich przychodzących wiadomości e-mail na inny adres e-mail, bez zapisywania kopii przekazywanych wiadomości w Skrzynce odbiorczej. W Administracji skrzynkami pocztowymi można również ustawić usuwanie wszystkich wiadomości przychodzących. 
  • Jeśli nie masz dostępu do Administracji skrzynkami pocztowymi (z konta postmaster lub z konta e-mail z nadanym dostępem), zaloguj się na swoje konto, przejdź do Opcje > Prześlij dalej / Auto-odpowiedź i kliknij OK. Jeżeli ustawione zostało usuwanie wiadomości przychodzącej, zostanie ona zastąpiona aktualnymi ustawieniami Twojego konta. W Administracji skrzynkami pocztowymi wybierz opcję Nie przesyłaj dalej.
3. Filtry
  • W webmailu istnieje możliwość ustawienia filtrów, które mogą zapewnić usuwanie, przekazywanie lub przenoszenie przychodzących wiadomości. Więcej informacji w artykule Filtrowanie wiadomości.
  • Jeśli filtr jest ustawiony tak, aby przenosić wiadomości do folderu, którego nazwa zostanie później zmieniona (np. z klienta pocztowego z połączeniem IMAP), wiadomości, które przejdą filtr, nie zostaną dostarczone. Sprawa została opisana w powyższym artykule.
  • Jeśli do skrzynki pocztowej nie są dostarczane żadne wiadomości, sprawdź filtry ustawione dla wiadomości przychodzących.
4. Zewnętrzne rekordy MX
  • jeśli domena odbiorcy nie ma ustawionego żadnego rekordu MX, który wskazuje na IP 81.2.195.200, wszystkie e-maile do tej domeny są ze względów bezpieczeństwa odrzucane na serwerze pocztowym mxavas.forpsi.com. Jeśli chcesz dostarczać wiadomości e-mail na ten serwer pocztowy, mimo że ustawione są inne rekordy MX, skontaktuj się z naszym wsparciem za pomocą autoryzowanego zgłoszenia.
5. Pobieranie wiadomości na inny komputer
  • Może się zdarzyć, że e-maile „znikną” ze skrzynki odbiorczej w webmailu lub kliencie IMAP z powodu przeniesienia e-maili na inny komputer z protokołem POP3 z ustawieniem Nie zapisuj kopii wiadomości na serwerze  lub Usuń z serwera po x dniach. Wystarczy sprawdzić wszystkie używane komputery.
  • Jeśli nie możesz znaleźć klienta poczty, który usuwa wiadomości e-mail z serwera, skontaktuj się z naszym wsparciem poprzez autoryzowane zgłoszenie.