Wiadomości e-mail nie są dostarczane do skrzynki pocztowej

   Jeśli żadne e-maile nie dotarły do Twojej skrzynki pocztowej, spróbuj sprawdzić następujące przypadki, zanim skontaktujesz się z naszym wsparciem. 

1. Rekordy DNS - rekord MX
  • Domena musi mieć ustawiony rekord MX o wartości mxavas.forpsi.com, aby maile trafiały na skrzynkę na naszym serwerze pocztowym. Możesz też sprawdzić rekord MX swojej domeny mxtoolbox.com. Jak ustawić rekord MX opisano w artykule  jak dodać rekord MX .
 2. Przekazywanie wiadomości  
  • W poczcie internetowej możesz ustawić przekazywanie wszystkich przychodzących wiadomości e-mail na inny adres e-mail bez zapisywania kopii przekazywanych wiadomości w Skrzynce odbiorczej. W Administracji skrzynkami pocztowymi można również ustawić usuwanie wszystkich wiadomości przychodzących. 
          
  • Jeśli nie masz dostępu do Administracji skrzynkami pocztowymi (z konta postmaster lub z kontem e-mail z nadanym dostępem), zaloguj się do poczty internetowej swoim kontem i przejdź do Opcje > Prześlij dalej / Auto-odpowiedź i kliknij OK. Jeżeli ustawione zostało usuwanie wiadomości przychodzącej, zostanie ona zastąpiona aktualnymi ustawieniami Twojego konta. W Administracji skrzynkami pocztowymi wybierz opcję Nie przesyłaj dalej. 
3. Filtry
  • W webmailu istnieje możliwość ustawienia filtrów, które mogą zapewnić usuwanie, przekazywanie lub przenoszenie przychodzących wiadomości. Więcej informacji w artykule Filtrowanie wiadomości. 
  • Jeśli filtr jest ustawiony tak, aby przenosić wiadomości do folderu, którego nazwa zostanie później zmieniona (np. z klienta pocztowego z połączeniem IMAP), wiadomości, które przejdą filtr, nie zostaną dostarczone. Sprawa została opisana w powyższym artykule.   
  • Jeśli do skrzynki pocztowej nie są dostarczane żadne wiadomości, sprawdź filtry ustawione dla wiadomości przychodzących. 
4. Zewnętrzne MX records
  • jeśli domena odbiorcy nie ma ustawionego żadnego rekordu MX, który wskazuje na IP 81.2.195.200, wszystkie e-maile do tej domeny są ze względów bezpieczeństwa odrzucane na serwerze pocztowym mxavas.forpsi.com. Jeśli chcesz dostarczać wiadomości e-mail na ten serwer pocztowy, mimo że ustawione są inne rekordy MX, skontaktuj się z naszym wsparciem za pomocą adresu formularz autoryzowane zgłoszenie.
5. Pobieranie wiadomości do innego komputera 
  • Może się zdarzyć, że e-maile „znikną” ze skrzynki odbiorczej w webmailu lub kliencie IMAP, z powodu przeniesienia e-maili na inny komputer z protokołem POP3 z ustawieniem Nie zapisuj kopii wiadomości na serwerze  lub Usuń z serwera po x dniach.  Wystarczy sprawdzić wszystkie używane komputery. 
  • Jeśli nie możesz znaleźć klienta poczty, który usuwa wiadomości e-mail z serwera, skontaktuj się z naszym wsparciem z autoryzowanym zgłoszeniem.