Jeśli żadne e-maile nie są dostarczane do Twojej skrzynki pocztowej, spróbuj sprawdzić następujące przyczyny zanim skontaktujesz się z naszym wsparciem technicznym:
1. Rekordy DNS - MX rekord
Domena musi mieć ustawiony rekord MX o wartości mxavas.forpsi.com, aby maile trafiały na skrzynkę na naszym serwerze pocztowym. Możesz sprawdzić rekord MX swojej domeny za pomocą narzędzia mxtoolbox.com.
2. Przekazywanie wiadomości
W webmailu możesz ustawić przekazywanie wszystkich przychodzących wiadomości e-mail na inny adres bez zapisywania przekazywanych kopii wiadomości w skrzynce odbiorczej. W Administracji skrzynkami pocztowymi można również ustawić usuwanie wszystkich wiadomości przychodzących.
Jeśli nie masz dostępu do Administracji skrzynkami pocztowymi (konto postmaster@nazwa_domeny), zaloguj się do webmail.forpsi.com na swoje konto pocztowe i wejdź w Opcje -> Prześlij dalej / Automatyczna odpowiedź i kliknij OK. Jeżeli ustawione zostało usuwanie wiadomości przychodzącej, opcja ta zostanie zastąpiona aktualnymi ustawieniami Twojego konta. W Administracji wybierz opcję "Nie przesyłaj dalej".
3. Filtry
W webmailu istnieje możliwość ustawienia filtrów, które mogą usuwać, przekazywać lub przenosić przychodzące wiadomości.
Jeśli filtr jest ustawiony tak, aby przenosić wiadomości do folderu, którego nazwa zostanie później zmieniona (np. z klienta pocztowego z połączeniem IMAP), wiadomości które przejdą przez filtr nie zostaną dostarczone.
Jeśli do skrzynki pocztowej nie są dostarczane żadne wiadomości sprawdź filtry ustawione dla wiadomości przychodzących.
4. Obce rekordy MX
Jeśli domena odbiorcy nie ma ustawionego żadnego rekordu MX, który wskazuje na adres IP 81.2.195.200, wszystkie e-maile wysłane do tej domeny, ze względów bezpieczeństwa są odrzucane na serwerze pocztowym mxavas.forpsi.com. Jeśli chcesz dostarczyć wiadomości e-mail na ten serwer pocztowy, pomimo że ustawione są inne rekordy MX, wyślij do nas autoryzowane zgłoszenie na adres admin@forpsi.pl.
5. Pobieranie wiadomości do innego komputera
Może się zdarzyć, że e-maile „znikną” ze skrzynki odbiorczej w webmailu lub z klienta pocztowego IMAP z powodu przeniesienia ich na inny komputer z ustawionym protokołem POP3 (z ustawieniami "Nie zapisuj kopii wiadomości na serwerze" lub "Usuń z serwera po x dniach"). Wystarczy wtedy sprawdzić wszystkie używane komputery.
Jeśli nie możesz znaleźć klienta pocztowego, który usuwa wiadomości z serwera, wyślij do nas autoryzowane zgłoszenie na adres admin@forpsi.pl.